Sevsev33 Arkadaşlar merhaba oğlum 28 aylık yani 2.5 nerdeyse ve hala anne baba aç bitti bu kelimelerden başka bşy söylemiyor ve herşeyi anlıyor kendini ifade ediyor sizce bi doktora falan götürmeli miyim tecrübeli annelerden fikir almak istiyorum teşekkürler
KYigitf Sevsev33 merhabalar çocuğunuz komut alıyor ve sızı anlıyorsa korkmayın dıypr drlar bır akrbann cocugu 4yasına kadar ne dedıgı anlasılmıyor konuşmuyordu suan sakır sakır konusuyor her cocuk bır degıl bolbol konusun kıtaplar okuyun vaktı gelınce konuşacaktır inşallah 🙏 içinizin rahat etmesı için bir uzmana gösterın istersenız iyi geceler
Yusaydef Sevsev33 canım benim görümcemin kızı da öyle aynı dediğin gibi doktorlar dil bağı var demişler sen hiç göstermişmiydin o açıdan
Yorgunannee_dd Sevsev33 üzülmeyin bazı çocuklar geç konuşurmuş sizi anlayıp komut alıyorsa korkulacak birşey yoktur. Yinede içinizin rahat etmesi için doktora götürün
Sevsev33 Yusaydef yani o açıdan götürmedim ama doktor kontrolünde görülüyodur diye düşündüm hiç söylemediler öyle bi durum
Yorgunannee_dd Yusaydef dil bağı konuşmaya engelmiymiş acaba ? Ne yaptılar bilginiz var mı ? Benim kızımdada var bir yaşında farkedildi genel cerrah kesmesi gerekiyor dedi ama ben kıyamadım yaptırmadım. Şuan 19 aylık yaklaşık 30 kelime söyleyebiliyor.
Yusaydef Sevsev33 yani siz yine de bi kontrole gittiğinizde sorun isterseniz yada burda paylaşan arkadaslar oluyor forum da arama kısmına dil bağı yazın çıkar foto da atıyorlar evde sizde bakabilirsiniz iyi geceler 🌼
Sevsev33 Yorgunannee_dd bence çok iyi yaşına göre ama30 kelime kullanması benim oğluma öyle bi teşhis konmadı dil bağı gibi ama okadarda kelime kullanmıyor yani bende bilmiyorum napıcağımı
Sevsev33 Yorgunannee_dd evet herşeyi anlıyor söylediklerimi bulup getiriyor yani ama işte dağa fazla kelime kullanması gerekirken çok kısıtlı şuanlık