Ozgepiraye Kızlar 2 ay oldu spinal sezeryan oldu çok aşırı bir baş ve bel ağrısı oluyor sizde de oluyor mu nasıl baş ediyorsunuz 😔😔
Deletedmom_72 Ozgepiraye Günde bir fincan Türk kahvesi içmelisiniz bas agrısı için.Bel ağrısıda zamanla geçiyor sıcak bakın kendinize
Ozgepiraye Deletedmom_72 Türk kahvesi içiyorum çok da severim ama belim özellikle iğne yapılan yer ayrılıyor sanki yerinden bebişi zor alıyorum beşikten
Deletedmom_72 Ozgepiraye Benim bir yıla yakın agrıdı yataktan çığlık çığlığa kalkıyordum inan.Çok yorulunca veya üşütünce daha çok artıyordu dikkat et zamanla geçecek.Bilsem yaptırmazdım çok pişman olmuştum
Ozgepiraye Deletedmom_72 ayy valla çok geçmiş olsun ağrı kesici parol içiyorum biraz kesiyor hiç olmazdı bende ne baş ağrısı ne bel ağrısı anestezi vücuda girince etkiliyor bence
Deletedmom_72 Ozgepiraye Sen agrı kesici çok içme vücut alışmasın bol kahve iç ki sırf bu yüzden kahveden soğudum.Bol su tüket bide ben çok su içiyordum o dönem
Mamimo Ozgepiraye bana bel ve baş ağrın olmaması için bol bol acı kahve ve bitter çikolata tüket demişlerdi hastaneden çıkana kadar sürekli tüketmiştim ve hiç ağrım olmadı
Ozgepiraye Mamimo hastane 2 gün boyunca çikolata yedim nescafe içtim hastane yemeklerini yememiştim hiç 😅
serebro Ozgepiraye bel ağrısı uzunca bir süre gidiyor. Bebegi yerden alıp kalkamaz kilitlenirdim sanki. Suan çok rahatım ama geçiyor yani
Belisinwonderland Bol su , filtre kahve ve bitter çikolata tüketmiştim. 1 kez bile ağrım olmadı 🧿 iğne yerimde hafif bir şişlik vardı o da 1 hafta içinde geçti. şimdilerde belim ağrıyor ama 5 aylık kızımı kucakta taşımaktan olsa gerek 😅