Bende sticker aldım onu sevdi her yere yapıştırıyor kitaplara falan bayağı oyaladı ben çıkartmalı etkinlikler alıyorum çok seviyor onları da. Bir kaba su koydum içine hayvanlarını bıraktık yüzdürdük sildi bıcı bıcı yaptı üşümesinler dedik geri yıkadık falan. Oral dönem bitsin çok etkinlik var ben cesaret edemiyorum pek çünkü ağzına götürüyor hala bazı şeyleri
bol bol boyama yapıyoruz
lego oynuyoruz
kitap okuyoruz
boş şişe içine kuru baklagilden atıyoruz kontrolüm altında ses çıkarıyor sallayınca o da hoşuna gidiyoer
gıda boyası alıp böyle uzun makarna karıştırıp içine hayvanları koyuyorsun onlar da oyalıyormuş
renkli toplar alıp onlarla da renk ayrımı yaptırmaya çalışacağım
çok güzel etkinlik sayfaları var aslında buradan paylaşsak herkes yararlanır