momyalin Gece uykusunda ağlamıyorsa en azından ona şükredin. 2 buçuk yaşında hala geceleri ağlıyor ve ben tükenmiş durumdayım. Saat başı. 😵😵
Gündüz gene bi şekilde insan kandırıyo oyalıyo ama uykuda olan bi cocuga napabilirim ki☹️
Geçecek diye bekliyorum bende