egetugce Kızlar az kaldı çok heyecanlıyım şubatı dört gözle bekliyorum benim gibi heyecanlı olan var mı şark görevine gidicek eşim ama ben ondan daha telaşlı ve heyecanlıyım
Lulemom egetugce biz 2 sene ipka verdik. Bu geçtiğimiz sene bize tercih hakkı çıkmadı zaten evde halay çektik 🤣 ama bu yıl nasıl olur bilemiyoruz. Kaçışımız yok gibi sanırım 🙊 şarka gitmeyi istemiyoruz 😄
Lulemom egetugce benim memleketimdeyiz. Ailem burda. Eşim şehir olarak memnun olmasa da ailem burda olduğu için rahatız. Ne kadar geç gidersek o kadar iyi bizim için