Kaderyerr ilk çocuğum bi bilgim olmadığından ablama sordum ne zaman veriyim ateşi var 38.2 dedim 38.5 olunca üzerini çıkar 5-10 dk dur ateşini kontrol etti dedi .6-.7 gibi yükselince ateş düşürücüsünü ver dedi 38.2 den sonra yükselmedi kendiliğinden düştü yavaş yavaş çok şükür evin iç sıcaklığıda fark ediyo beşiği benim yatak odamda peteğin yanında sağlık ocağından geldikten sonra besledim uyuttum sürekli kontrol ettik az az yükselmeye başlamıştı diğer odalarda durduk biraz oralarda uyuttuk düştü sonra işte ya bide her çocuktan çocuğa değişiyor sanırım arkadaşımın oğluyla benim kızın arasında 3 hafta var onun çok ateşli aşırı huysuz geçmiş