Nkahramanatas Merhaba anneler kızım 4 ay 10 günlük kilo alımı iyi değil o yüzden mamaya başlamamız gerekiyor süte alerjisi olduğu için evolvia rp kullanıyoruz tadı diğer mamalar gibi güzel değil o yüzden kızım almıyor tatlandırıcı vermem uygun olur mu veren var mı valla kafayı yicem hiçbir şekilde almıyor sütüm de yetmiyor :(
Sedefcarboga Nkahramanatas ben golden goat kullanıyorum keçi sütü ona alerjisi yoksa bi bakabilirsiniz ☺️
MerveAkbs Pekmek bal falan çok erken bunlara yapma böyle bişey alışmasını bekle yada kullanabileceğin diğer mamaları araştır
Nkahramanatas MerveAkbs kullanabileceği mamaları denedik bu sonuncusu diğer mamalardan kat kat daha kötü oluyor tatları bunların malesef şuanki kullandığımız biraz daha iyi deneye deneye alıştırcaz :(
Nkahramanatas [bilinmeyen] yukarda okuduysanız süt alerjisi olduğunu yazdım kullanabileceği 3 çeşit mama var şuan 3.sünü deniyorum zaten meraklı değilim daha 4 aylık bebeğe farklı şeyler vermeye takdir edersiniz ki
Nkahramanatas [bilinmeyen] aynen alerjisi yokken aptamil ve sma kullandım bunlar ne kadar kötü diyordum ama bebek içiyordu daha sonra alerji mamalarını gördükten sonra onları mumla arar oldum