basaktpe12 ben yaptırdim hiç bir yan etki olmadı koruyuculuğu gercekten fazlasıyla olduğuna bu yaz inandım çünkü izne geldik kızım 10 aylıktı banyo yaptığı sularda bile virüs varmış yani salgın tüm bebekler hastanedeydi kızımda ishal oldu rahatsızlandı doktora gittik virüslü ishal olmuş ama rota olmasaydı hastanede yatardı dedi bi ilaç verdi geçirdi iyiki yaptirmisim