momyalin doktor ne diyor? Ablamın kızı da böyleydi artık nöbetleşe bakıyoduk çocuğa. Doktora götürdük bi şeyi yok huysuz dedi. Eğer nazar olduğunu düşünüyorsan bilmiyorum belki bahsettiğin ot işe yarar hiç bildiğim bi şey değil ama evinde sık sık bakara suresi aç, nebe suresi aç, kendin de abdestli gezmeye dikkat et kucağındayken hep oku. Bir de hamileyken travmatik bir şey yaşadıysan ondan da olabilir. Allah şifa versin inşallah🙏🏻