Henüz doğum yapmadım 30 haftalık hamileyim ama mecbur artık bu siteyi kullanmak zorundayım. Happy mom da ne zaman acil Bi şey olsa Bi şey sorsam cevap alamıyorum. Herkes gır gır şamata peşinde. Keşke Biraz acil olan durumlara baksalar.
30 haftalık hamileyim ve yatarken otururken sorun yok ama ayağa kalkıp yürümeye başlayınca kasıklarım inanılmaz ağrı giriyor. Neden olabilir