Kizlar iyi akşamlar bebegim 2 gündür öksürüyor burnu da bir haftadır tikali fizyolojik serum kullanıyordum zaten dr vermisti dün yine öksürük icin acile gittim cigerlerde bisey yok dedi gönderdi ama test faln da yapmadi cok korkuyorum covid falan olduysa diye covidse ilac faln veriliyor mu acaba bebeklere tekrar götürmeyi düşünüyorum test isticem açıkçası cok ilgilenmiyorlar gibi😔