Baby19 biz iki hafta bitti ilaçlar kullanalı suan geçti gece kaşınması bittiyse bitmiştir dedi doktor çok şükür gece kaşınmıyor eşim de kaşınmıyor artık bi ben oda benim de psikolojik olmuş artık kaşınma denilince bile kaşınır hale geldim ama bizdeki eczane yqptıgı ilaç işe yaradı