Busrakk inşallah 2.si sakin bir bebek olur genelde tersi olur derler ben de öyle oldu gerçekten. Tabi her şeyden önemlisi sağlıkları bunlarda gelip geçecek elbet iyi olsunlar yeter ki, sanada Allah sağlıklıca kucağına almayı nasip etsin. Bence şimdiden düşünüp hiç kendini yorma😌