Nursemommm benim bebeğim prematüre 33 haftalık doğdu. Şuan tam 3 ay 1 gün oldu doğalı maşallah benim bebeğim dr sesler çıkarmaya başladı, çığlık atıyor, bize hep gülüyor seslere tepki veriyor eliyle oyuncakları tutmaya çalışıyor. Devamlı ellerni açıp kapatıyor ve bunu yaparken izliyor. Başını ilk günden beri kaldırıyordu zaten beyefendi 😃 kilomuz az sadece 3.800