Btlervtgr gktgbsracl Ankara üniversitesi tıp fakültesine gittim iki gebeliğimde de çok memnun kaldım canım ama biraz uzak sana 🌸
Songena19 gktgbsracl eryamandayim ben yeni doğum yaptım özel eryaamn Hastanesi’nde nida kahya ya çok memnun kaldım
ilkhoneyy Songena19 nida hoca Medicalparktayken onda takipteydim evet çok tatli birisi ama doğumuma 5 gün kala hastaneyi bırakıp Eryaman Hastanesi’ne geçti .. sadece bu olayı çok etik bulamamıştım ama ilgili bir kadın
Songena19 ilkhoneyy valla bende evime yakın diye bu hastaneyi tercih ettim bur arkadas tavsiyesiyle bulmuştum nida hanımı