32 aylık oğlum var. Bebekkiginden beri uyku problemi var ama ben artık yoruldum. 2 yaşına gelmeden gündüz uykusunu bıraktı asla uyumuyor l hatta uyku fobisi falan olduğunu düşünüyorum artık. Bazen uyuyacagimizi belli etmeden gel yatırıp oynamaya çalışıyorum saçlarını seviyorum bişeyle anlatıyorum belki mayisir uyur diye ama yok hacıyatmaz gibi hemen anlıyor İncek diyoe iniyor asla kafası yastığa gelmez. Gündüz uyumadigi halde akşam da 11 den önce uyumuyor. Şuan hala uyanık mesela. Kaçta kalkıyor derseniz 8-8.30 arası uyaniyordu su 1 haftadir 9-9.30 arası kalkıyor ama erken de kalksa geç de kalksa çok geç yatıyor hep 11 den sonra. Artık yoruldum hiçbir işimi yapamıyorum kendime eşime vakit ayiramiyorum bı film bı dizi bişey izleyemiyoruz muhabbet bile ettirmiyor eşimle. Sizinkilerin uykuları nasıl yapabilirim öneriniz var mı. Burada gün içinde aktif olacak şeyler de yaptırıyorum ama yok aynı. Parka gidiyoruz yeterince yürüyüş yaptırıyorum yorulsun diye hatta bugün hava baya soğuk ve ruzgarliydi ona rağmen.ciktik yürüdük ama yok banamisin demiyor bitmeyen enerjisi var çocuğun uzun oldu buarada ama çok doldum bunaldım ya☹️