Eğer bebeğin cildi hassas ve alerjiye müsaitse kullanma derim bende denemek istedim kullandım 3-4 gün sonra göbeğinde yanık izi gibi soyulur biçimde alerji yaptı bezden dolayıdır demek istemedim ama İnternetten yorumlarına baktım bir çok bebekte çok kötü alerjilere sebep olmuştu hemen kullanmayı bıraktım ucuz atlattık geçti çok şükür ondan öncede sleepy kullanıyordum zaten memnundum ama fiyatı ucuz diye biminkini denemek istedim biz de işe yaramadı maalesef şuan baby turco kullanıyoruz hiç sızıntı pişik yapmadı