demirboy melkhasn yiyip yiip kilo almama durumu varsa incelenmeli demişti bana bir dr. Dr unuz ne diyor
lalbg melkhasn benim kızım da iştahı yerinde maşallah ama 10 kilo. Boyu uzun Allah’tan (boy genetiktir zaten) ama aşırı hareketli olduğu için kilosunun normal olduğunu söyledi☺️
lalbg melkhasn biz de baya uzunuz🙈 doktor da hareketli ve uzun oluşuna bağladı ama ara ara ben de takıyorum kafama😂
melkhasn lalbg heh işte ben kiloya takılıyorum mama da kabul etmiyor şubatta 15 aylık olcak 9 bilmem kaç kilo 72 cm
lalbg melkhasn üzülme ya kuzenimin kızı benim kızımdan tam 1 hafta büyük. Kilosu da boyu da oldukça geri. Doktor “gelişimi geriden geliyo ama toparlar kısa zamanda “ demiş. Sizin doktorunuz ne dedi?
melkhasn lalbg hiç bi sorun görünmüyor dedi dedim yeni yeni yürüyor emekliyordu o zamanlar yerinde durmuyordu
lalbg melkhasn o zaman takma kafana☺️ Her çocuk kendine özel. Obez olmasından iyi olduğunu düşünüyorum☺️