sedaykn Kızlar bebeğimi alerji testine götürdüm geçen hafta 2 aylık kanda bir şey çıkmadı. Kakasında hep hafif mukus vardı bugün bu şekilde yaptı. Alerjisi olan anneler bebeklerinizin kakaları böylemiydi? [url=https://hizliresim.com/jq5n9n][img]https://i.hizliresim.com/jq5n9n.jpg[/img]/url
Lehrerinn sedaykn benim kızımın da bazen böyle mukuslu oluyor ama çok nadiren. Normal diye düşünmüştüm ben ama inş alerji değildir ya ben de korktum bak şimdi
Radikall_Anne sedaykn Anne sütü alan bebeklerde aynı böyle olur dışkı ( kaka demeyelim sahabe adı yahudilerin kaka r.a sevmemesi üzerine dışkılara kaka ismini vermişler bilinçli olalım lütfen )) benim bebeğiminde dışkısı böyle
Elifn sedaykn mukuslu değil ki bu kaka normal bence bizde alerji ihtimali var diyetteyiz ama kakamız bildiğin tamamen mukus afedersin balgam atmışsın gibi beze