Merhaba kızlar
Benim bebeğim 3 ay 1 haftalık malesef 3 gündür kakasını yapmıyor karnı yumuşak sert değil gaz çıkartıyor onda sorun yok ama neden olabilir ne yapmak gerekiyor yardımcı olur musunuz?
Sadece anne sütü ile besleniyor mama kullanmıyoruz 🙏🏻🙏🏻🙏🏻