Tweety2408 Arkadaslar bebelac gold kullanıyorum. Bebelac kullanıcıları memnun mu acaba? Kilo alımı nasıl
Fulyaalin Tweety2408 ben 6. Aydan beri Bebelac Gold kullanıyorum kusma ve gaz problemimiz i bu mama bitirdi 12 aya kadar emdi birde yanında 15 aylık 16 buçuk kilo kilo alımı fazla bile oldu bize yaradı diyebilirim kullanıp memnun kalmayan da pek görmedim
Sakel28 Bende bebeğime bebelac gold kullandım başından beri şuan 9 aylık gayet memnunum gaz problemi yaşamadık denecek kadar az oldu oğlumda severek içiyor