Kızlar merhaba sabah hiç bir şeyim yoktu. Öğlen bir yarım saat uyudum uyandığımda göğsümde aşırı ağrı ve sanki içinde bir topak varmış gibi hissettim elimle yokladım birşey yok. Bu arada bebeğim 50 günlük ve emmiyor, süt sağan bir anneyim. 3 saatte bir sağım yapıyorum. Süt mü doldu acaba dedim ve hemen sütümü sağdım. 50 cc süt çıktı toplam. Ama göğsümdeki ağrı geçmedi. Yürürken falan hissediyorum ağrıyı. Aşırı halsizdim uyandığımda bu halsizlik geçmeyince bi sorun olduğunu düşündüm bir kaç saat içinde bütün kemiklerim ağrımaya başladı parmaklarım bile ağrıyor. Ateşim 37.7 mastit böyle birşey mi yoksa covid mi oldum ya ben 🤫