Merhabalar 6. Ayın içerisinde bebeğim var. Son zamanlarda mücadele edemiyorum odamızı ayırdık uyutamıyorum , huzurla vakit geçiremiyoruz, devamlı huzursuz ,sürekli ağlıyor bende haliyle uykusuz yorgun ve sürekli gerginim onu çok seviyorum ama ne yapmalıydım bilmiyorum. Birde babaannesinin evi kalabalık devamlı onunla ilgilenip oyun oynatılabiliyor oraya gittiğimizde gülüyor keyfi yerinde babası geldiğinde onada öyle ama bana gelince sürekli ağlıyor artık çocuğum beni sevmiyor yanlış birşey mi yaptım yapamıyorum diye düşünmeye başladım çok üzülüyorum.