Merhaba arkadaşlar kızım 27 aylik 1 hafta oldu egitime başlayalı gece altina hic kaçırmadı.Sabahlari da tuvalete sadece 1 kez yapti.Tuvalete veya lazimliga oturmak istemiyor.Çişi gelince uzun süre tutuyor kıvranıyor 🤦♀️Idrarini tutmasini nasil engelleyebilirim.Altina yapmasi bile mutlu eder oldu yeter ki tutmasin diyorum.Bez baglatmak da istemiyor ne yapacagimi sasirdim.Fikirlerinizi,tecrubelerinizi paylasir misiniz😔😔😔