Kizlar 1 haftalik bebegim var. Doğduğu saatten beri meme ucumdan midesi bulaniyor böğürüyor hep.gece gündüz deniyorum alsin diye hep bi kavga icinde benle çatlayana kadar agliyor.1 haftadır uğraşıyorum olmuyor.nie almiyo benim mememi ya niye😣 artik sagip veriyorum mecbur ama böyle de hic iyi olmuyor.nasil memeye alıştırabilirim yada az daha büyüsün alışır mi sizce