Laren Mnlannesi beslenmeyle arasında 1 saat olcak canim yani mama yedi yada emdi 1 saat sonra vericeksin sonra 1 saat yine mama yemicek
Annepandaa Ebrar444 yanlış söylemişler. Dr sormalısınız. Kilo başına veriliyor. Dr da öyle söylemişti. Geçen ebemizde aşıda yekrar etti 1 damla daha arttırın diye.
Ebrar444 Annepandaa özel bir doktorada gittim bu arada sordum bu durumu aynı şekilde söyledi hemşireside aynı şeyleri söyledi hatta eczacıda söyledi kafam karıştı şimdi 🙄🙄🙄
Annepandaa Ebrar444 bizde dr özele gidiyoruz. Ebemizde sağlık ocağında 9.ay aşısına gittiğimizde tarttı 1 damla arttırın artık dedi. Tabi sizin dr daha iyi bilir her bebek farklı.
birDemirannesi Mnlannesi 6,5 kilo için 6 ya da 7 damla vermelisiniz. 9.ayda kan testi yapıldıktan sonra demir deposuna göre arttırılıp azaltılıyor.
Funda0138 Mnlannesi benim bebegim 7 kilo gecen gün gittik özel hastane doktoru kilo başına bir damla dedi yani 7 damla veriyorum canım sende 6 damla ver bence zaten damlayı görüyorsun