PrensinAnnesi2021 Busra9290 prima günlük rahatlık gündüzleri , geceleri prima aktif . Günlük rahatlık gene fiyatı uygun olanı . Çok pahalandı hersey
shawty Busra9290 Sleppy kullanıyorum memnunum ama elimdeki paketler bitince baby turco deneyeceğim bakalım küçük paket 🙂 memnun kalmazsa yine sleppy devam ederim 🙂
ikicocukannesi__ Busra9290 ilk doğunca molfix prima aldım sonradan baby me beze döndüm gerçekten pahalı pişik vs yapmadığı sürece beze okadar para vermeye gerek yok diye düşünüyorum
Elfylmzkk Baby turco ama nedense ben oek memnun değilim. Çok sızdırma yapıyor 🥲 ama dogdugundan beri de değiştirmedim. Bu sefer bez bitince sleepy deniycem bakalm nasıl
1balkizannesi Busra9290 Bimin Jenny&Willy 46,50′dan 59,90a çıktı tanesi 2 lirayı geçiyor Ama memnunum pamuğu iyi sızdırmıyor.
egelsenkonuss Busra9290 Molfix pahalanmis bioya geçtik gerçi onunda fiyatti arttı bilmiyorum. Geçen sokun bebelandi almıştım kendim için kızıma denedim güzeldi belki onu da alırım