Zeyuu1919 Kızlar buzdolabında 3 gün buzlukta 3 ay biliyorumda 3 gün once(ayın 14ü saat 15.45 de ) süt sagdım ve buzdolabına koydum . Bugun 3. Günü ve 15.45 olmasına 15 dk kala buzluga attıgım sütü sizce daha sonra verilebilirmi ?
Tubacnr0 Zeyuu1919 yani açıkçası ben 3 dolapta tuttuğum sutu döküyorum buzluğa koymadım hiç öle direk sagip ya buzluğa atarım yada gün içinde yedircegim şekilde dolaba atarim
kaderklc17 Zeyuu1919 ben 1 gün tuttuğumu atıyorum buzluğa bir sıkıntı yaşamadık 3 gün uzatmadı hiç ama zannetmiyorum yine bir şey olacağını anne sütü altın değerinde yine de bir doktora danışın
Zeyuu1919 Tubacnr0 vermeyi unuttum hep emzirdim gogusum rahatlasın diye sagmıstım alsında depolama amsclı degılde sizce doksem mi ki