fairytaleofthestars Bebeğim uyurken fark ettim(59 günlük) parmak uçları beyaz ellerindeki, kan gitmiyor gibi.. Genelde de el ve ayakları soğuk olur. Yarın iki ay muayenemizde soracağım doktora fakat sizlere de danışmak istedim. Var mı bu durumu yaşayn? Normal midir?
BabyYoda fairytaleofthestars Bebeklerin ilk aylarda dolaşımı henüz tamamlanmaz. O yüzden el ve ayakları soğuk olur. Kan gitmeyen parmak beyaz olmaz mor olur 😌
Mutluefe fairytaleofthestars 3 aya kadar vücut kendini ısıtamıyor. Neden beyaz onu bilemem ama ilk üç ay siz ne giyiyorsanız 2 katını çocuğa giydirin diyorlar ısınması için
fairytaleofthestars BabyYoda Mutluefe teşekkür ederim yanıtlarınız için🥰 aklıma takıldı danışmak istedim.. bu platformu bu yüzden seviyorum danışmak için çok güzel bir sürü tecrübeli anne var paylaşımcı olmak harika😍😍😍