Merhaba kizlar bebeğim 5ay 10 günlük ek gıdaya başladık doktor tavsiyesiyle yavaştan baslamami söyledi tadimlari yaptık şimdi normal geçtik neler verebilirim acaba fikirlerinizi alabilirmiyim ama ek gıdayı kabul etmiyor kafasını sağa sola çeviriyor ne yapmam gerekiyor sizce emiyor bide