Zeyneppp3 aynı yollardan geçmiş biri olarak sizi çok iyi anlıyorum. Benim bebeğim 7 aylık mama ve anne sütü aldı hep, başlarda kendimi yetersiz hisseder üzülürdüm ve üzüldükçe inadına sütüm azalır, bebek strese girer ağlardı. Ne zamanki anneliğin süt vermek dışında Bi bir özveri ve emek işi olduğunu anladım, ne zaman ki bebeğimin beni tanıdığını diğer insanlarla aynı olmadığımı bildiğini fark ettim o zaman rahatladım. Siz bebeğiniz için en iyi annesiniz, asla yetersiz değilsiniz aksine ona yeten tek kişi sizsiniz, önemli olan sağlığı ve doyması ha anne sütü ile ha mama ile siz elinizden geleni yapın bol bol emzirmeye çalışın, siz rahatladık sütünüz artacaktır artmazsa da dünyanın sonu değil takviye yaparsınız yeter ki sağlıklı olsun🙏