Nilsultan10 Kızlar merhaba 1 hafta önce normal doğum yaptım dikişlerim var tam anlamıyla iyileşmiş değilim otururken vs zorlanıyorum yürürken bazen sızlıyor bir de ped kullaniyoruz ya mecbur iyice sıkinti dikişler. Normal doğum sonrasi kontrole gittiniz mi nelere bakilıyor şart mı?
Sda16 Nilsultan10 pedin arka kismini keserek kullanmistim ben tahris olmamasi için çol kanamaniz varda depentte kullanabilirsiniz tahris olmaz. Doğumdan 1 hafta sonra komtrole gitmiştim doktorum çağırmıştı
noluyoya Nilsultan10 evet gittim ve şart tabi. Tarama testleri yapılıyo dikişleriniz ve rahminiz kontrol ediliyor sağlıklı bir kadının bile 6 ayda r gitmesi gerek
yareninannesii Nilsultan10 ben kontrole gitmedim hiç açıkçası doktor da çağırmadı devlette yapmıştım kendi kendine geçti diyebilirim kanamam 4 gün sürmüştü dikislerim de yaklaşık 15 günde atmaya başlamıştı
ttugceymenn Nilsultan10 Evet 5. Gün gittim mutlaka gidip rahminize ve dikişlerinize bakılıyor çok önemli
Nilsultan10 ttugceymenn yine mi elle muayene dikişlerim de var korkuyorum ayrıca genital temizlik yapamıyorum.jilet kullaniyordum.simdi dikislerim var diye korkuyorum :(
Sda16 noluyoya haziran ayında doğum yaptım 2 gun sonra pede geçtim tahriş olunca geceleri 1 2 gün depent kullandım yatağa oturunca emzirmek için çok canım yanıyordu. Her emzirme sonrasi değiştirdim kuru kalmasi için
Nevarebeka1 Ped tahriş etti bez koy pamuklu kontrolüne de kesin git enfeksiyon kapmıştım 1 ay cektim erteledim hep oturamıyotdum yanıyordu resmen
Sevgiemre Asya2 42 once dogum yaptm bende dikislerim yok gidip gitmemek konusunda bende kararsz kaldm
Fatma_akburak Nilsultan10 bende temmuzda dogum yaptım hıc gıtmedım dıkıslerımde 40 gunde attı kendılınden
Sselinmoms Bende gittim canım doktorum çağırdı iyikide gitmişim çünkü dikişlerimde sorun olmuştu doktorum krem,tentürdiyot vermişti dikiş yerine uygulamıştım geçirmişti ağrısını hemde çabuk iyileşmişti sende git mutlaka
Berna1234 Nilsultan10 bende 10 gün oldu doğum yapalı doktorum 1 hafta sonra gel dedi gittim muayene etti rahmime baktı bide doğumumdan sonra ılık suyla temizle demişti ve ılık duş alın benim çok şükür bi sorunum olmadı 🙏
Yazannesi1 Nilsultan10 Bence şart. 40 gün sonra git demişti ebe ama ben 3 ay sonra anca gittim. Rahim yerine toplanmış mı. Enfeksiyon falan bakılıyor🙃
Aysun_Umay3705 Nilsultan10 ben gitmedim kontrole bana doktor gel falan da denedi bnde ihtiyaç duymadım açıkçası hiç ağrım sızım olmadı hatta hastanede bimgece bile yatmadım ben yaptığım günün gecesinde çıktım hastaneden
twofruits Nilsultan10 doğumdan 10 gün sonrası için çağırmıştı doktor gittim bende hatta iki dikişim patladı artı enfeksiyon kapmıştı kremlerle 1 ayda anca kapanmaya başladı 40 ımız çıktıktan bir hafta sonra son dikiş düştü hemen toplanmaya biliyor sağlık ihmal etmeyin bence