SevgiSena__ ben hamileyken o tanı koyuldu bana da dediler yaşamaz aldır diye aldırmadım şant takılır dediler hepsini kabul etti allaha sığındım bebeğim doğdu şu an 15 aylık ve dediklerinin hiç biri olmadı tekrardan doktora götürdük ultrason çekildi çok şükür bişey çıkmadı böyle şeyleri duyunca çok kötü oluyorum şu an sizi çok iyi anlıyorum rabbim yardımcınız olsun o minik meleği size bağışlasın son ameliyatı olsun inşallah bundan sonra çok güzel günler sizin olsun dualarımda olucaksınız