Bebek61 Masalinaaa iki kere covit oldu. İlkinde bir gün kusma ve hafif ateş oldu geçti sonra. Ama ikincisi ağır oldu zatüreye çevirdi iki gün yattı hastanede serum ve hava verildi şuanda evde hava veriyorum devamlı . Antibiyotik kullanıyoruz
Minel123 13 günlüktü oldu, ateşler içinde yoğun bakım girdi 4 gün damardan beslendi, ateşi 4. Gün düşmeye başlayınca sütümü gönderdim 13 gün yoğun bakımda kalıp çıktı