İlk zamanlar annem kundak iyi olur kolları dinlenir yok elini yüzüne götürmez uykusundan uyanmaz fln dedi. Evet ilk başlarda iyiydi kundak ile uyumak. Şimdi alıştı 7 aylık oldu hala kundak ile uyuyor. Kundaklamayinca asla uyumuyor illa o kollar sarılarak 🤷🏼♀️ ama kundak olduğu için sürekli sırt üstü uyuyor dönemiyor sağa sola yüzün koyu fln. Nasıl alıştırabilirimmm