EsnadinAnnesi azra1616 evet yediği şey alerji vermiş pişik yapmış. Azıcık olanda sürdüm daha da çoğaldı yayılıyor şimdi
Aselel EsnadinAnnesi feride pudra vazgeçilmez. Bepanthol kullandım ama pudra daha iyi geldi. Tabi her çocuğun cildi farklı siz bir Dr a da gösterin bence bol bol ılık suyla yıkayın derim ıslak mendil yerine
incitanesii EsnadinAnnesi annem öyle demişti bana benimki hiç okadar pişik olmadı ama. Bende sudocrem kıllanıyorum
azra1616 Allah tüm bebeklerimize şifa versin inşallah bi göstermekte yarar var her bebek farklı oluyor
Tuceeee EsnadinAnnesi arko krem.Bakkalda bile bulunan dışı yeşil krem.Şaşırabilirsiniz.Neler denedim neler.Bebeğim açıdan kıvranıyordu resmen.Teyzemin önerisi ile zor bela kabul edip sürdürdüm.Sonuç mükemmel.Bolca sürün ve bir dahaki beş açımına bakın