Kızlar bebeğim 2 aylık ve covid babasıyla temaslıydı ayrı odalardaydık fakat önceden geçti sanırsam ve dün 37.5 ateşi oldu götürdüm kan tahlili idrar tahlili yapıldı akciğer filmi çekildi hepsi temiz çıktı covid testi pozitif çıktı neler yapabilirim birşey olmaz değil mi daha çok küçük ve korkuyorum sizlerde bu durumu yaşayanlar oldu mu olduysa sizler naptınız