Mervemerve1 Aptamil mama kullanıyorum bebeğim 10 aylık ama kilo aldırmıyor yani gaz da yapmadı kabız da yapmadı o yönden memnunum ama kilo aldırmıyor başka önereceğiniz mama var mı?
Edaaag Mervemerve1 Merhaba, ilk zamanlar bizde aptamil kullanıyoduk hem gaz sorunu oldu hemde kilo olarak yaramadı bize. Sonra doktorumuz hipp mama önerdi gerçekten bu mama yaradı çok memnunum tavsiye ederim gaz da yapmıyor çok fazla bizde
Alinabebek Mervemerve1 doğduğundan beri sma ve hipp kullanıyoruz dönüşümlü olarak. Kilomuz normal kabızlık gaz yaşamıyoruz ama bebekten bebeğe göre değişir mamaların etkisi
Yusaydef Mervemerve1 2 aylığız sma bize yarıyor gelişimi çok güzel 🧿 ama bulması kolay değil (comfort)
Birkedilianne Mervemerve1 içerik olarak hip ve sma en iyisi sma bebeğime kabız yaptı hip mamayı severek içmedi hep çıkardı evolvia kullanıyorum şimdi ebebekte falan bulunuyor her bebek farklı tabi
selosunannesi Golden goat bide evolvia çok aldırıyor diye biliyorum arkadaşım kullaniyor evolvia 8 aylık çocuk 10 buçuk kilo kocaman
Mervemerve1 selosunannesi evolvia kabız ve ya gaz yapmış mı birde her yerde bulunan bir mama mı bilginiz var mı acaba
selosunannesi Mervemerve1 e bebekte ve eczaneler de vsr csnim onda yapmamış ama her bebek farklı denemek lazım
Mirena Yusaydef sma comfort 3 kutu bitirdim hiç kilo aldırmadı bebekten bebeğe çok fark ediyor demekki