demirkof
Hamileliğimin son 2 ayında ağrısıyla uyanirdim 2 ay önce doğum yaptım geçer diye bekliyorum ama sanırım ilk fırsatta doktora gitmeliyim bebeğimi alırken çok zorluyor bir de benim kızım kucakçı korkuyor tutamayacagim düşüreceğim diye ama hangi bölüme gidilmeli bilemiyorum