Kızlar yoruldum. 2 yaş 2 aylık oğlum var bugun 4.günündeyiz. Geceleri uyurken bez bağlamıyorum altına da yapmıyor sabah uyanır uyanmaz tuvalete götürdüğüm zaman yapıyor ama gün içinde gerçekten çok yıpranıyorum. Sürekli altına yapıyor. İlk zamanlar normal diyor etrafımdakiler. Soruyorum çiş var mı diye yok diyor. Tuvalete götürüyorum yapmıyor kalkıyor zorlamıyorum kalktıktan sonra altına yapıyor. İlk zamanlar kakasını lazımlığa yapardı şimdi birini yapsa ikincisini altına yapıyor. Valla artık benim kafam çok karıştı. Hazır mı değil mi anlayamadım. Lütfen bi yardım bi yorum yapın 😒