Hanımlar bebeğim ağlayınca dayanamıyorum içim sızlıyor. Bugün aile hekimi anne karnında gelişme geriliği varmış neden farkedemediler 1 hafta daha karnında kalsa hayatını kaybedebilirdi dedi içim bi cıs etti karnımda aç mi kalmış minik yavrum of annr olmak cok zormuş