Mrvee6 Test verdim bugün 6 aylık bebeğimle pozitifiz. Çok üzülüyorum. Öyle halsiz yatıyor . Ateşlendi götürdük ilaç verdi doktor. Ne yapayım bi fikir verin . Emziriyorm
Arenbuse58 Mrvee6 biberonuna ıhlamur koyabilirsiniz yada kaşıkla icirebilirsiniz en en en önemlisi bol bol emzirme ateş vs durumlarda calpol verin şifa olur inşallah 🥲
Rikaa Mrvee6 ihlamur asla vermetin alerjik 1 yasindan once verilmez. Zaten yorgun bunyesi alerjiyle dha da yorulmasin. Gunde 5 6 kez burun temizligi. Bol bol emzirin emmiyorda sagin siringayla verin. Mama takviye alabilirsiniz suara daha hizli toplar. Biz bunlari yaptik tabi bizimki agir gecti yatti hastanede. Hicbi sey yemezse 112yi arayin acile goturun serum taksinlar 2 3 gun toparlar
Mrvee6 wangel burun içinde sprey verdi. Ama onu öyle halsiz görmek beni maffediyor. Bende kötüym ama kendimi düşünmüyorum bile o iyi olsun tek isteğim😥
Beyzaymn Bizde 5 aylık bebeğimle yeni atlatıyoruz, bol bol emzir sadece. Baska bir seye gerek yok. Sen c vitamini al, greyfurt, portakal, mandalina bol bol ye