Kızlar ilk anneliğim 24 günlük bi kızım var ayın 24ünde 1 aylık olacak ve ilk aşısını olacak burada görüyorum aşı sonrası ateş huzursuzluk vs gibi şeyleri ve korkuyorum çünkü kızım çok uysaldır acıkmadığı sürece ağlamaz ama aşı sonrası huysuz olursa ne yapacağımı hiç bilmiyorum ya her bebekte olur mu bu huysuzluk yoksa bebekten bebeğe göre değişir mi düşündükçe geriliyorum 🤯