Hanımlar merhaba . 3 ay önce doğum yaptım bugün doktor kontrolüm vardı doktorum sol yumurtalıklarımda sıvı var dedi işin garip kısmı oğlumun da doğduğunda beri sol yumurtalığında sıvı birikmesi var . Bu durumu yaşayan varmı ? Kendiliğinden geçen bir şey mi? İnternette ameliyat vs diyor korkuyorum .