Aybuk06 Ay 7 gunluk. Bugun ası yaptirdik. Cok agliyor dayanamiyorum oyle görünce. Atesi yok sadece agliyor uyumak istemiyor. Emmek istemiyor. Bu sureci nasil atlattiniz
Aaa1234 Aybuk06 Cuma günü olduk 4.ay aşımızı sabah saatlerinde yaptırmıştık öğlene doğru huzursuzlandı uykusunda hep ağladı bir çay kaşığı calpol verdim akşam saatlerine doğru rahatladı keyfi yerine geldi çok şükür
Mucizemm344 Aybuk06 bende bugün yaptırdım canım.Huzursuz uyudu öyle uyanmadı uykusunda hep ağlıyordu calpol verdim bi çay kaşığı