Esoes_41 Bebegim 2 gundur kakasini yapamiyor.1.5 aylik anne sutuyle besliyorum genelde arada 30 ml 60 ml mama veriyorum ama günde 1 kere normal mi bilgisi olan anneler yazarmi
Merveensarelisa Esoes_41 benimde bebeğim iki aylık bazen iki üç gün yapmıyor kıvranıyor tabi masajla flan rahatlatiyorum sonra sabaha yapmış oluyor sırtına kdar 😆
Portakaldaavitaminn Esoes_41 kullandığınız mamadan da olabilir benimde öyleydi bu bebeğim şuan 40gunlluk iki gün zorlandı bebeğim mamanin içine bı kaç damla zeytinyağı damlattim karnına ılık havlu koyup masaj yaptım ve yaptı
aysima06 Esoes_41 canım benim kızım 10 gün boyunca hiç yapmamıştı o aylarda çay kaşığıyla zeytinyağı veriyordum birde kendim sürekli hoşaf içiyordum kayısı meyvesuyu içiyordum biraz senin beslenmenle de alakalı
Esoes_41 Portakaldaavitaminn Bebelac kullaniyorum.ama 1 aylikken de hep kuandim hic yapmadi o ama dediginiz gibi denemek lazim
Sedademirrr Esoes_41 1,5 aylıkkken bende aynı sorunu yaşadım mamasının içine zeytinyağı damlat biraz hemen etkisini görürsün canım bi sıkıntı da olmuyor bebek için doktorumuz tavsiye etmişti bizede
Esoes_41 Merveensarelisa fitille içinde ne varsa bosaltti.😆eczaci sadece fitilin hepsini degil yarisini kesip kullanmami söyledi oyle yaptim.Digeeturlu kac kere masaj yaptim bir faydasını göremedim.eger tekrarlaraa doktora basvurmamj ve mamayi degistirmemi soyledi
Kerem1234 Esoes_41 kullanmayın önermiyorlar burda görüştüm yorumlarda kulak çöpüne zeytin yağı sürüpte deneyebilirsiniz bir de 5 güne kadar hatta 10 gğne kadar normal yapmaması
Esoes_41 aysima06 insan ister istemez tedirgin oluyor niye boyle diye niye yapamiyor diye bende kendime dert edindim.bebegimi oyle gorunce
Esoes_41 Yasolinne tabiki huzursuzdu surekli ağlıyordu karnina masaj yapiyordum agliuordu uyuturyirdum hemen uayniyordu sonra;emmek istemiyordu
Yasolinne Esoes_41 Bazılarının bağırsak düzeni oluşurken dışkılama arası uzun oluyor ve normal oluyor ya 2-3 günde bir yapması o yüzden sordum canım. Huzursuzsa müdahale gerekir tabii. Önce doğal yollar en son ilaç. 👍🏻
aysima06 Esoes_41 olmaz mı gülüm oralardan geçtim bende ama ben sıvı beslenmeyi arttırdım ve sütümle bebeğime de geçti kayısı hoşafı meyvesuyu komposto tüket sürekli