Merhaba kızlar, benim kızım 3aylıkken bronşit oldu ve hala hırıltısı geçmedi. Götürmediğini doktor kalmadı. Neden hırıltısı geçmiyor. Kızım şuan 6,5 aylık. Daha önce de postlar açmıştım. Pekmez verin dediler ama işe yaramıyor, düzenli burnunu temizliyorum yine yok. Artık ne yapacağımı şaşırdım.