Prensescik yani alerjisini bilmedigimiz zamanlar kullandık sadece mukuslu kaka yaptı aylardır özel mama kullanıyorduk fakat bitti maması zor bulunuor kargo getirmedi😞normal mama aldık alerji doktoru sakınca olabilir dedi ama kızım 6 aylık 7. Ayda süt ürünlerine başlarız demişti yani merak ettim kullanan var mı birkaç post okudumda