Bence çocuklarda konuşma 18. Ay da başlıyor kelimeler/ cümleler.. benim oğlumda 19. Ay da anne demeye başlamıştı ve korkmuştum konuşmuyor diye. 28 aylık ve şu an hiç susmuyor sürekli bu nedir diye soruyor her şeyi ama her şeyi.. o yüzden şimdi kafanızı dinleyin🤣