Afrababy 3MelekAnnesi3 canım bozayı bilmem ama humananın anne sütü arttırıcı çayı bende çok etki ediyor dene istersen🌸
Mcan 3MelekAnnesi3 yok tabi ki çöpe gitmesin yazık tarçın falan belki sevdirir ben hiç denemedim ama boza yı 🤔
3MelekAnnesi3 ma9419 hmmm anladım cnm soguk için yazıyo ögg geldi neyse sabrederek içtim bosuna para vermiş olmayım günde bç bardak içmeye calısıyım
ma9419 3MelekAnnesi3 yani sıcaklığı damak tadına göre ayarlayabilirsin ama tarçın ve leblebi ile çok güzel oluyo bence
3MelekAnnesi3 Afrababy sütüm var sadece ara sıra böyle vitaminli bol setler tüketmek amacım cnm ama yorumun için teşekkür ederim
Sogancik 3MelekAnnesi3 İcmeye başlayınca öyle bir alışıyorsun ki resmen bağımlılık yapıyor 😀 her gün içiyorum bugün icemedim bitmişti ☹️